Veelgestelde Vragen
Welkom op onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem gerust contact met ons op. We staan klaar om het verblijf van jouw kat prrrfecte te maken!

Welke accommodaties bieden jullie voor katten?
Wij bieden een persoonlijke suite (kamer) voor elke kat of kattenfamilie die in ons kattenhotel verblijft. We hebben drie verschillende suites. Deze verschillen met name qua grootte van elkaar, maar ook qua diensten die bij de prijs zijn inbegrepen. Meer details vind je hier.
Welke reinigings- en hygiëneprotocollen hanteren jullie?
Wij volgen strikte schoonmaak- en hygiëneprotocollen om de gezondheid en veiligheid van onze kattengasten te garanderen. Wij maken onze faciliteiten dagelijks grondig schoon. Daarvoor gebruiken we huisdierveilige schoonmaakproducten om zo voor een schone en hygiënische omgeving te zorgen. Ga voor meer informatie naar de pagina Hygiëne.
Welke veiligheidsmaatregelen hanteren jullie om het welzijn van mijn kat te garanderen?
De veiligheid en het welzijn van onze kattengasten zijn onze topprioriteiten. Overdag rust en speelt je kat onder toezicht van onze getrainde kattenoppassers. ’s Nachts verblijven de katten die bij ons te gast zijn in hun eigen suites. Zo bieden we alle katten zoweloverdag als ’s nachts een veilige omgeving.
Moet ik het voer van mijn kat zelf meenemen of zorgen jullie voor voer tijdens het verblijf?
De katten krijgen drie keer per dag kwalitatief hoogwaardig kattenvoer van ons en dit is bij de prijs inbegrepen. Je mag natuurlijk ook je eigen kattenvoer meegeven als dat jouw voorkeur heeft. Dit heeft geen invloed op de prijs. Laat ons weten wat jouw voorkeur heeft als je het verblijf van je kat boekt.
Houden jullie rekening met speciale dieetwensen of medicijnen?
We kunnen rekening houden met de speciale dieetwensen van je kat, mits je het juiste voer verstrekt voor de gehele duur van het verblijf bij ons. Op dit moment geven we echter nog geen medicijnen. Bij het inchecken van je kat geef je ons de gedetailleerde dieetinstructies door. Zorg ook voor voldoende voeding.
Zijn er leeftijdsbeperkingen voor katten die bij Cat Vibes verblijven?
Katten van vier maanden en ouder zijn welkom bij Cat Vibes. Voor hele jonge en oudere katten bieden we kamerupgrades in de vorm van extra ladders. Zo zijn alle niveaus van de suite goed bereikbaar voor onze gasten. Bij het boeken van de suite kun je aangeven of je deze upgrade al dan niet wenst.
Bieden jullie aanvullende diensten aan, zoals trimmen of speelpakketten?
Als vooraanstaand kattenhotel zorgen we ervoor dat je kat alles krijgt wat er nodig is om van het verblijf bij ons te genieten. We bieden ook een aantal aanvullende diensten om het verblijf van je kat nog wat aangenamer te maken en om jou wat extra gemoedsrust te geven. Denk hierbij aan onze geurbehandeling, dagelijkse updates via WhatsApp en toegang tot de camera om in realtime je kat te kunnen zien. Deze diensten kun je tegen een meerprijs selecteren wanneer je het verblijf van je kat boekt. Ga voor meer informatie naar onze pagina Aanvullende diensten.
Bieden jullie transportdiensten aan om mijn kat bij mij thuis af te zetten of op te halen?
Op dit moment bieden we geen transportdiensten aan om onze kattengasten thuis af te zetten of op te halen. Wij hebben er echter wel voor gezorgd dat ons kattenhotel in de buurt van het openbaar vervoer ligt. Bovendien zijn er verschillende parkeerplaatsen voor het hotel.
Als mijn kat speciale behoeften of gezondheidsproblemen heeft, kan hij dan ook bij Cat Vibes verblijven?
Ook katten met speciale behoeften of gezondheidsproblemen zijn welkom, zolang ze geen dagelijkse of wekelijkse medicijnen nodig hebben en niet ziek zijn. Ons doel is om al onze gasten een veilige en comfortabele omgeving te bieden. We zullen ons uiterste best doen om aan de individuele behoeften van jouw kat te voldoen. Neem contact met ons op om de specifieke behoeften van je kat te bespreken alvorens je een verblijf boekt.
Wat gebeurt als zich een noodgeval voordoet tijdens het verblijf van mijn kat bij Cat Vibes?
We hebben protocollen voor noodgevallen opgesteld om de veiligheid en het welzijn van alle gasten te garanderen. We onderhouden een nauw contact met de dichtstbijzijnde dierenkliniek voor onmiddellijke medische hulp als dat nodig is. We zullen je ook onmiddellijk informeren over het noodgeval en je op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Bekijk voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.
Kan ik twee katten in een Solo Suite plaatsen?
Het is helaas niet mogelijk om twee katten in de Solo Suite te plaatsen. We zijn van mening dat deze ruimte vanwege de grootte ongeschikt is voor twee katten. Om plaats te bieden aan twee katten en hun comfort te garanderen, raden we je aan een Grand Suite of een Supreme Suite te boeken. Deze suites zijn speciaal ontworpen voor twee katten. In deze suites hebben ze royaal de ruimte om te rusten en te spelen.
Kan ik een Solo Suite boeken en mijn kat binnenhouden zonder groepsspel?
Nee, de Solo Suites zijn ontworpen als kleinere ruimtes zonder ramen, waardoor ze niet geschikt zijn om je kat tijdens het hele verblijf binnen te houden. Tijd buiten de suite is belangrijk zodat je kat kan rennen, verkennen en van een raamuitzicht kan genieten. Omdat privé speeltijd niet bij de Solo Suites inbegrepen is, biedt groepsspel de nodige stimulatie en afleiding. Als je liever hebt dat je kat geen contact met andere gasten heeft, raden we aan om te kiezen voor een Grand of Supreme Suite.
Wat is het verschil tussen de Grand Suite en de Grand Suite Deluxe?
Het enige verschil tussen de Grand Suite en de Grand Suite Deluxe is dat de Deluxe-variant een raam heeft, waardoor jouw kat kan genieten van natuurlijk licht en een uitzicht naar buiten. De Grand Suite is net zo ruim en comfortabel, maar heeft geen raam, wat het een budgetvriendelijkere optie maakt.
Kan ik een rondleiding krijgen voordat ik boek?
Absoluut! We nodigen je graag uit voor een rondleiding door ons gebouw om onze accommodaties te bekijken en onze medewerkers te ontmoeten. Rondleidingen zijn beschikbaar tijdens onze openingstijden, maar daar dien je wel van tevoren een afspraak voor te maken. Neem contact met ons op om de rondleiding te regelen.
Wat zijn jullie in- en uitchecktijden?
Maandag tot zondag tussen 10:00 en 11:00 en tussen 16:00 en 17:00. Je kunt je kattenvriendje alleen op deze tijdstippen naar ons hotel brengen. Dit beleid garandeert de veiligheid van al onze gasten en ondersteunt een efficiënte bedrijfsvoering.
Wat moet ik meenemen voor het inchecken?
Elke kattengast die we verwelkomen bij Cat Vibes dient een vaccinatieboekje en een reismand bij zich te hebben. Het is ook mogelijk om persoonlijke spulletjes van thuis mee te nemen, zodat je kat zich vanaf de eerste dag op het gemak voelt. Als je kat speciaal dieetvoer nodig heeft, dan vragen we je ook om voldoende voer mee te nemen voor de gehele duur van het verblijf van je kat bij ons.
Welke vaccinaties heeft mijn kat nodig voor een verblijf bij Cat Vibes?
Verplichte vaccinaties zijn vaccinaties tegen de kattenziekte en de niesziekte. Daarnaast raden we de Bordetella-vaccinatie aan voor extra bescherming, maar deze is niet verplicht. Meer informatie vind je op onze pagina Algemene Voorwaarden.
Kan ik het favoriete speelgoed of beddengoed van mijn kat van thuis meegeven?
Absoluut! We moedigen je aan om spulletjes van thuis mee te geven. Dit kan je kat helpen om zich comfortabel en op zijn gemak te voelen tijdens het verblijf. We vragen je ook om de reismand van je kat mee te nemen en in het hotel achter te laten. Op die manier heeft je kat een extra schuilplekje en beschikken wij over een reismand voor het geval we dringend met je naar de dierenarts moeten gaan.
Welke vormen van betaling accepteren jullie?
Wait
Welk annuleringsbeleid hanteren jullie?
Wait
Hoe vaak ontvang ik updates over mijn kat(ten) tijdens het verblijf?
Wait
Kan ik mijn kat bezoeken tijdens het verblijf bij Cat Vibes?
Ja, eigenaren zijn van harte welkom tijdens het verblijf van hun kat bij Cat Vibes. We raden je echter wel aan om bezoek van tevoren in te plannen, zodat we zeker weten dat we je kunnen ontvangen en dat je de andere gasten niet stoort.

Heb je vragen?
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op!